poniedziałek, 22 października 2012

Granatowe

Jestem zadowolona  z czerwonych gumek. Nie odbarwiły się, nie wyblakły, zęby nie wydawały się przy nich żółte. I całkiem nieźle prezentowały się z ustami pomalowanymi na czerwono :)

Na co dzień tak oczywiście nie chodzę, ale byłam ciekawa, jak będzie to wyglądało ;p

Byłam dzisiaj u ortodonty. Zmienił mi górny łuk na mocniejszy (trochę mnie ciągnie...) i gumki na granatowe ;) Stwierdził, że chyba mam "okres żałoby", bo przestałam szaleć z kolorami :P


Jak widać górny łuk ma takie dziwne 3 kreseczki, mam nadzieję, że one się zmyją...




Mam aparat od ponad pół roku. I od tamtego czasu jest spora różnica. Jestem niesamowicie zadowolona! Praktycznie z dnia na dzień widzę efekty noszenia aparatu ;) Cały czas polecam, polecam i polecam!

___________________

Następna wizyta prawdopodobnie 4 grudnia ;)


42 komentarze:

  1. Ładnie wyglądają granatowe :)
    Ja teraz mam na górze niebiesko-żółte, a na dole fioletowo-niebieskie (tylko inny odcień :D)
    Zapraszam do czytania i komentowania mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;D
      I co myślisz o żółtych gumkach? Czy zęby nie wydają się przez nie mniej białe?

      Usuń
  2. Fajny kolorek, myślę o jego wybraniu na następnej wizycie :D hmm.. niebiesko-różowy czy granatowy? Jak myślisz? hihi :D

    OdpowiedzUsuń
  3. proszę dodawaj częściej notki :)
    masz świetnego bloga :)
    i sliczne zęby

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;D Staram się, ale czasem po prostu już nie mam co pisać...

      Usuń
  4. Śliczne to zdjęcie z czerwonymi gumkami ♥ 7 listopada jestem umówiona na założenie separatorów ;) O aparatach wiem dużo już z kilku blogów, jednak trochę boję się reakcji znajomych i żółknięcia zębów - czy to nieuniknione? Bólu aż tak bardzo się nie boję, ponieważ 3 lata nosiłam aparat ruchomy, następnie łuk podniebienny, a więc mam trochę za sobą ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)
      Reakcja znajomych, hmmm... W moim przypadku nie było aż tak źle ;) Padło trochę tekstów w stylu "o! masz aparat", które były dosyć irytujące ;p No i moja przyjaciółka się trochę śmiała^^
      Jeśli chodzi o żółknięcie zębów, to trzeba nauczyć się jeść i myć zęby z aparatem. To po prostu kwestia wprawy. Myślę, że ciężko będzie tego uniknąć... Musisz mocno dbać o higienę, szczególnie na początku. Może uda Ci się jakoś zapobiec żółknięciu ;)
      Jakbyś miała jakieś pytania, to pisz :) I powodzenia przyszła Aparatko ;)

      Usuń
    2. Ok, dziękuję :) Odezwę się 16, bo wtedy prawdopodobnie mi założą druciki ;) Zastanawiam się nad kolorem gumek... Myślałam o niebieskich, ale może na początek coś mniej rzucającego się w oczy, jak szary ;] Polecasz jakiś kolorek? :)

      Usuń
    3. W sumie to prawie wszystkie kolory jakie miałam były fajne ;) Szary będzie prawie niewidoczny, schowa się za zamkami. Możesz wziąć sobie na przykład jasny niebieski. Jest ładny i nie rzuca się w oczy :P Jasny róż również fajnie się prezentuje na zębach :)

      Usuń
    4. Ja jestem tak podjarana aparatem, że nie mogę wysiedzieć ;p Na początku wydawało mi się, że szybko go dostanę, bo czekam 3 tygodnie. Ale teraz to mi się strasznie dłuży :P

      Usuń
    5. Też tak miałam przed założeniem aparatu ;) Z resztą teraz jaram się przed każdą wizytą u ortodonty, bo chce mieć nowe gumki xd

      Usuń
  5. No :D Ogólnie szukałam takiego bloga jak Twój, bo wcześniejsze, które czytałam były nieaktualne np. od 2009r. do 2011 ;p A chciałam się dokładnie zapoznać z noszeniem aparatu i pooglądać efekty, które są super :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mój blog się przydaje! Jakbyś miała jakieś uwagi, co do prowadzenia to pisz ;)

      Usuń
    2. Fajnie by było, żebyś wstawiła, nawet już, coś w stylu ,,przed i po" zestawione, bo tak łatwiej porównać ;)A oprócz tego super ;]

      Usuń
    3. Myślałam już o czymś takim, ale stwierdziłam, że jeszcze trochę poczekam ;)

      Usuń
  6. No jak tam chcesz, Twój blog, Twoje równe ząbki ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam podobny problem z trójką jaki Ty miałaś, tyle, że moja jest ciut niżej osadzona, ale i tak przeszkadza...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe, czy będziesz miała od razu zamki na wszystkich zębach...

      Usuń
    2. Mam nadzieję, że będą od razu na wszystkich, no ale zobaczymy... Ogólnie moje zęby nie są ładnie w jednym łuku ułożone oraz górna lewa trójka za wysoko a zaraz za nią czwórka jakby za nisko, a dolne 3 i 4 są przechylone i krzywe. Mam nadzieję, że po pół roku noszenia będę miała takie efekty jak Ty :)

      Usuń
    3. Czyli Twoja wada jest bardzo podobna do mojej... Pewnie efekty będą podobne ;)

      Usuń
    4. Mam nadzieję ;) No dobra, nie zamęczam Cię już ;)

      Usuń
  8. Jestem pod wrażeniem efektów. ;)
    Po nicku widzę że jesteśmy w tym samym wieku. ^ ^
    Też przymierzam się do założenia aparatu i jeśli dobrze pójdzie w styczniu się go doczekam. Mam nadzieję że zęby wyprostują mi się równie szybko jak i tobie.
    Czekam na kolejne notki z niecierpliwością.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;D
      Kurczę, odkryłaś moją tajemnicę^^

      Staram się dodawać je jak najczęściej, ale czasem nie mam o czym pisać...

      Usuń
    2. Słuchaj, mam pytanie. Czy przy następnej notce mogła byś wrzucić zdjęcie jak na zamku masz przyklejony ten wosk. ? Bo bardzo jestem ciekawa jak to wygląda. Czy jakoś bardzo wystaje czy coś. Z góry bardzo dziękuję. ;*

      Usuń
    3. heh prawdę mówiąc, miałam w planach osobny post na temat wosku (z instrukcjami i zdjęciami) ;) myślę, że napiszę go już niedługo :)

      Usuń
    4. Myślę że to dobry pomysł. ^ ^ Z niecierpliwością czekam na taki post. ; )

      Usuń
  9. hej powiem Ci,że przechodzę wszystko pokolei tak jak Ty; )
    założyłam aparat nie całe 2tygodnie temu..dzień przed pełno pytań..czy aby na pewno..ale myśl,ze 2 lata szybko zlecą i potem bd mogła się swobodnie uśmiechać przerosła ;)
    wosk..wiele pomaga..pierwsze 3 dni strasznie się meczylam..
    na razie jeszcze boje się wybierać w kolorze gumek,nie jestem tak odważna ;)
    wspomnę tylko,że jeśli chodzi o całowanie to strasznie się bałam, ale tak jak pisałaś, NIE MA RÓŻNICY ;)
    ps. przez te 2 tyg nikt w szkole nawet nie zauważyl aparatu,poniewaz mam taki usmiech,ze mi go nie widac,nie mogę się doczekać kiedy go ścagnę..a wszyscy w końcu zauważą zmiane, którą Ja dostrzegam codziennie ;)!

    świetny blog, miło poczytać i czekać na swoje efekty;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha no widzisz, w aparatach nie ma nic strasznego ;)
      to jaki masz kolor gumek?
      o.O moi wszyscy znajomi od razu zauważyli xd

      Dziękuję ;)

      Usuń
    2. na razie nie zakładałam,tzn wiesz,taki normalny metalowy,mam wizytę 21szego to może na coś się zdecyduje ;)
      i aż się dziwie..ze nikt się nie kapnął,tylko się pytają dlaczego tak dziwnie jem ;)
      i powiem Ci,że mam pokolei wszystko tak jak Ty, też się zastanawiam od czego mogą być te 3 kreseczki na górnym łuku.. nie wiesz czasem?

      Usuń
    3. heh ;) ja nie wiem, jak ludzie mogą nie widzieć aparatu... wyślesz mi jakieś zdjęcie?

      nie mam pojęcia... to jest mój pierwszy łuk z tymi kreseczkami... Mam go ponad miesiąc i już się prawie zmyły :) (jeśli ktoś nie wie, że były, to ich nie zobaczy)

      Usuń
  10. hm jak porobię jakieś zdjęcia to Ci podeślę na e-mail,nie ma sprawy ;)
    no właśnie nie wiem skąd one się biorą..mam nadzieje,że mi równie szybko zejdą.
    W moim przypadku to i tak ich nie widać, z resztą jak nie widać całego aparatu,ale nie na długo ta radość bo za pare miesięcy możliwe,że będę musiała założyć dolny łuk;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. okej, dzięki ;)
      aa, to masz dopiero górny łuk... to pewnie dlatego nie widać tak aparatu ;p

      Usuń
  11. może i dlatego; )
    na pierwszy raz, proponujesz jakiś kolor gumek czy jeszcze się wstrzymać?; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystkie, które miałam były fajne :) ale na początek proponuje jakieś ciemniejsze, gdyż pojawia się problem żółknięcia zębów. A jasne kolory powodują, że jeszcze bardziej to widać...

      Usuń
  12. haah no więc na razie się chyba jeszcze troche wstrzymam, do czasu..aż sami się domyślą ;)

    nie będę Ci już spamować,3maj się,jak coś to piszę na mail ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej. ; ) 4 grudnia miałaś mieć wizytę. ^ ^
    Cały czas wchodzę na bloga z niecierpliwością wypatrując nowej notki która mam nadzieje będzie ze zdjęciami nie tylko efektów ale i tego wosku o którym wcześniej pisałam. ; )
    Nie mogę się doczekać następnej notki...
    Trzymaj się ciepło.

    Twoja wierna czytelniczka. xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahha słuszna uwaga :) miałam wczoraj wizytę ;P a notka jest już napisana, ale jeszcze muszę zrobić zdjęcia...
      a post o wosku będzie trochę później, bo muszę poświęcić mu trochę czasu ;P

      Usuń
  14. Hej ,twój blog jest zarąbisty !;) A tak od razu powiem ,że aparat nosze od 24 kwietnia 2012 roku ,czyli w kwietniu minie rok ;)I taki łuk jak ty miałam założony przy drugiej albo trzeciej wizycie ;] I powiem ci ,że te paseczki się nie zmyją :) Ale tak naprawdę moim zdaniem to nawet ładne są te paseczki xD ;D A tak po za tym to ja też prowadzę bloga na temat aparatów ;) Może zajrzysz ? Jak coś napisz w komentarzu to podam ci link ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej ;) dziękuję! Ja też noszę aparat od kwietnia :p Moje paseczki już dawno się zmyły!
      Chętnie zajrzę na Twojego bloga ;)

      Usuń
    2. No to masz dobrze ! :) Moje jeszcze się do końca nie zmyły ;p Ale myślę ,że nie długo i moje się zmyją :D A tu masz link mojego bloga :) Dopiero zaczynam więc jest jeszcze mało postów ;p
      http://aparaciki.blogspot.com/ <---- A tu mój blog xD ;)

      Usuń