czwartek, 10 stycznia 2013

Niebieskie

We wtorek byłam u ortodonty ;) Kompletnie nie wiedziałam, jakie wybrać sobie gumki. Po długim namyśle zdecydowałam się na niebieskie, ale metaliczne ;) Są całkiem ładne :p



to jest ta trójka, która była tak wysoko! Jestem bardzo zadowolona z leczenia :)
Ortodonta postawił mnie przed niełatwą decyzją. Mam powiedzieć, czy chcę obniżyć moją prawą górną dwójkę do poziomu jedynki i trójki, czy wolę zostawić tak jak jest. 
lewa dwójka (zdjęcie po lewej) jest prawie równo z zębami obok siebie, a prawa dwójka jest krótsza
Prawdę mówiąc, nie wiem co mam zrobić. Ta dwójka jest malutka i trochę boję się, jak będzie to wyglądało po obniżeniu. A mam niecały miesiąc na podjęcie decyzji.

Co zrobilibyście na moim miejscu?

________________________________

Następna wizyta prawdopodobnie 5 lutego. Dziękuję za liczbę wejść <3

34 komentarze:

  1. Ja bym na Twoim miejscu stwierdziła żeby ją ściągnąć, bo po ściągnięciu aparau może to troche dziwnie wyglądać. Ale to Twoja decycja, a ja nie mam prawa Ci rozkazywać ; ))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego napisałam "co zrobilibyście na moim miejscu?" a nie "co mam zrobić?" :p Jak na razie też jestem za opuszczeniem jej.

      Usuń
  2. Prześliczne :D Ja chceee aparat: ;(( Muszę iść do ortodonty. :D
    pozdrawiam. batmanija

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne te niebieskie gumki :) ja też mam takie malutkie dwójki, ale moja ortodontka nic mi nie mówiła o ich obniżeniu :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Super blog, praktycznie wszystkiego można się tu dowiedzieć o aparacie ortodontycznym i przebiegu leczenia. Ja wczoraj byłam u ortodonty i aparat będę miała zakładany 26 lutego. Trochę się stresuję. Gratuluję pięknego uśmiechu :). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Nie masz czym się stresować! Pozdrawiam,
      Ania96

      Usuń
  5. twój ortodonta zmienia ci łuk na każdej wizycie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie. na ostatnich dwóch mi nie zmieniał :p

      Usuń
    2. oo, a moja ortodontka zmienia mi na każdej wizycie :P

      Usuń
  6. Ja na Twoim miejscu ściągnęłabym tą dwójkę ;)
    Ładny niebieski, ja mam teraz mix różowo-niebieskie na przemian :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no chyba ściągnę... hmmm ja jakoś nie przepadam za różowym xd

      Usuń
  7. Śliczne masz już ząbki. Ja za kilka dni będę mieć 1 wizytę... Bardzo się boję że nie podejmie leczenia, gdyż jak byłam u innej jakoś w maju 2012 nie podjęła...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a czemu nie podjęła?

      Usuń
    2. Bo ja nie mam dwóch 2 na górze i po leczeniu trzeba będzie wstawić implanty, a ja mam dopiero 13 lat, a jakoś tak 16-18 lat trzeba mieć...

      Usuń
    3. hmm to faktycznie może być ciężko z leczeniem...

      Napisz jak już będziesz po wizycie ;)

      Usuń
  8. Ja też byłam u jednej ortodontki i zaproponowała mi licówki;]...
    Na szczęście dostałam kontakt od koleżanek, i udałam się na kolejną wizytę, ale już do innej Pani.Zrobiono mi wycisk, i zdjęcia,za tydzień jadę na wizytę na której ortodonta założy mi separatory, tyzień później wielkie pożegnanie z przerwami między zębami czyli zakladanie aparatu:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. licówki zakłada się chyba raczej na jakieś zęby hmm po przejściach xd
      heh separatory są irytujące... ale da się przeżyć!

      Usuń
  9. Super blog:)ja jestem na etapie separatorów:) i na Twoim blogu znajduję zrozumienie i motywację do dalszych działań. Kolejny krok nałożenie górnego łuku wraz z ekspandorem, już się boję bólu:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;) ojoj współczuję! a długo będziesz musiała nosić ekspandor?

      Usuń
    2. Te słowo współczuję jeszcze bardziej mnie uświadomiło o nadchodzącym bólu:( hmmm coś koło pół roku. Dziś wydaje się to tylko 6 miesiącami, ale coś czuję, że już pierwszego dnia po nałożeniu go będzie to wiecznością.

      Usuń
    3. haha ja na szczęście nie miałam ekspandora, więc ciężko mi się wypowiedzieć... ale na początku na pewno będzie bolało :/ a potem się przyzwyczaisz i szybko Ci zleci :p

      btw napisałam wcześniej "musiała", a powinnam "musiała/musiał", sorry.

      Usuń
    4. Ja mam ekspandor i teraz jest już spoko ;) Ale wcześniej mi strasznie przeszkadzał ;/ Nie mogłam nic jeść ,bo mi było ciężko przełykać ! ;c Jadłam same papki ;p Ale teraz mogę jeść wszystko i już mi nie przeszkadza ;) Więc jest spoko ,do przyzwyczajenia ;D

      Usuń
    5. To dobrze, że jest już okej ;)

      Usuń
  10. Musiała :) Wiola :) od dziś pozostaję fanką twojego bloga :)no i czekam na kolejne fajne wpisy i zdjęcia z przebiegu leczenia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. okej, hej Wiola :p hahah spoczko, bardzo mi miło :)

      Usuń
  11. Blog mnie zmotywował.. Jestem ten sam rocznik co ty :) i miałam już aparat ortodontyczny na górze kosmetyczny, ale mi go już zdjęcli i dali szyne. To było w lipcu, teraz mam na dole i niestety moja dwójka u góry się przesunęła na swoje stare miejsce i znowu jest krzywa, chociaż chodziłam w szynie 24h na dobę. Teraz mam aparat metaliczny na 3 zęby.. Okropnie to wygląda i boję się jutro iść do szkoły i pokazać sie wszystkim.. Wolałabym już mieć aparat na wszystkie zęby, a nie tylko na 3 ... Dziękuje za twojego bloga :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ;)
      kurde, trochę lipa. Ale moja koleżanka miała kiedyś aparat tylko na jedynkach i dwójkach i nie wyglądało to tak źle ;) Nie masz się czego bać! Pewnie znajomi zadadzą Ci parę dziwnych pytań a potem się przyzwyczają ;p A długo będziesz musiała go nosić?
      Nie masz za co dziękować!

      Usuń
    2. Ortodontka powiedziała, że dość szybko mi go zdejmie, bo dwójka jest w rozruchu i szybko powinna się przesunąć. :) Zobaczymy jak to będzie, ale mam go od wczoraj i zęby dają znaki :)Oby, było dobrze, będę wpadać częściej :*

      Usuń
  12. Cześć strasznie się boje aparatu bo mam jakiś tam ZGRYZ OTWARTY i ortodonta mówi że to jest najgorszy jaki może być
    i separatory też bd miała !
    Pytani czy to bardzo boli czy da się znieść ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgryz otwarty... nic mi to nie mówi. powiem Ci, że masz bardzo optymistycznego i zachęcającego do aparatu ortodontę -.-
      separatory? nie boją jakoś mocno... bardziej mnie irytowały te kuleczki, którymi mogłam się bawić (zobacz sobie zdjęcia), niż mnie bolało ;)

      Usuń
  13. Cześć! Bedę miała za 6 dni aparat i zastanawiam się nad kolorem gumek. Pomożecie? tylko nie czarne, szare i białe. Reszta ok. Co myślicie o niebieskich takich bardziej miętowych?

    OdpowiedzUsuń
  14. 37 yr old Assistant Manager Gerianne Tolmie, hailing from Alexandria enjoys watching movies like Colossal Youth (Juventude Em Marcha) and Air sports. Took a trip to Himeji-jo and drives a Wrangler. sprobuj tutaj

    OdpowiedzUsuń